Pazartesi uyku eğitimine başladık oğlum 8 ay 4 günlük hamakta beyaz gürültü ile sallanarak uyuyan bir bebek geceleri de çok sık Kalkan bir çocuk pazartesi ilk önce beyaz gürültüyü kesmeye başladık ve ilk gündem sonuç aldık hatta neredeyse sallamadım bile desem yeri ikinci gün yani dün sabah koydum hamağa yavaş yavaş beşiğine geçecektik uyumasını bekledim ama kendisi uyumadı çok az sallama yaptıktan sonra uyudu ardından ikinci uykuya geçtik ağladı sürekli sakinleştir koy yaptım ama bir saat geçti uyku saatinden uyutamadım uyutmayalım dedi eğitmen kaldırdım banyo yaptırdım karnını doyurdum biraz oynadı sonra hamağa koyar koymaz bu sefer uyudu gece de biraz nezle olmuş gibiydi öksürükten uyandı kaldırdım burnunu açtım ama keyfi vs çok herinde halsiz vs de değil ardın dan beşiğe geçecektik uyanık kaldıktan bir süre sonra beşiğe koydum ama baya ağladı gene kaldır koy kaldır koy kırk sekiz dakika da böyle geçti baya ağlamaya başladım sakinlemedi hamağa koysun gerekirse dedi hamağa koydum hamakta da uyumadı baya ağladı sonra hafif sallaya bilirsiniz dendi salladım uyudu normal mi böyle olması instagramdan hikayelerine bakıyorum işte iki günde öğrendi ilk günde uyudu bu kadar mı fark eder falan diyorlar ??