aslanveannnesi Oğlum inadına gece 2 ,de 3 , 4 fark etmez kaka yapıyor altını alınca da uyanıyor. Zaten gece 3 4 defa uyanan emip uyuyan bir bebek. Deli gibi oluyorum sizce altını ne yapmalıyım 😶🌫️