nhlacr canım bizim de öyleydi 20 günlükken fln doktora gidince siz bebeğin burnunu tıkamışsınız serum fizyolojik alın onunla açın dedi. Ben başta cesaret edemeye edemeye yaptım ama ne kadar geç kalmışız meğerse şimdi düşününce. Yazık zor nefes alıyordu ztn ağızdan nefes almayı bilmiyorlar burunda tıkanırsa riskli. Eczaneden serum fizyolojik alın you tube videoları izleyin yapın. Ben aspiratör de kullanıyorum sümüğü çekmek için ama çok yavaş bir şekilde çekiyorum sert değil zarar vermemek için. İsterseniz önce doktora gidin ama o da bunu tavsiye edecek çünkü 3 aylık olunca kızım grip oldu doktor burun temizliği dedi kesinlikle öyle atlattık.