gokcecan3 büyük ihtimal gaz sancısıdır bebeğim 74 günlük benimki de saatlerce ağlardı susmazdı en iyi bir kovaya bebeğin banyo sıcaklığında su koyup içine koymak çok iyi geliyordu bizde gaz sancılarına ama göbeği düştükten sonra yaptık bunu öncesinde ise memede susturmaya çalışıyordum gaz masajları gaz damlaları o şekilde ilerledik