Oğlum hiç bir şey yemiyor.diş çıkarıyor ama yinede hep iştahsız bir bebekdi ve 16 aylık.Masasında hiç oturmaz,oturduğu sürede 5dakika oluyor ayağa kalkıyor hemen,önüne koyuyorum yere atıyor ,yemekle oynuyor,Kaşığı tutmak istiyor ağzına götürünceye kadar üstüne döküyor,nasıl tutacığını gösteriyorum o zamanda kızıp yemiyor.ek gıdaya 6ayda başladım çatalla ezip verdim.Taneli şeyleri yemiyor pilav,karabaşak,çorba hiç birini yediremiyorum.Biraz iştah açıcı takviyeyle sadece kucağımda gezdirerek yediriyordum şimdi onuda istemiyor.Çok yıprandım bu durumdan nasıl yapmam gerekli bilmiyorum ,16aylık ve kilosu 9,500 gibi, Kaşık reddide var 😔😔elini verdiyim her şeyi mıncıklayıp atıyor,Ağzını zorla açıyor,yediyi bir tek şey makarnayı seviyor.her gün makarna verememki.