15 aylık kızımın 2 gündür burnu akıyor bu akşam dolu dolu öksürmeye başladı gözleri yaşarıyor ve salyası akıyor. Acile götürdük bu antibiyotikleri verdi. Ateşimiz yok. Influenzayı önlemek için yazıyoruz dediler. Antibiyotik kullanmak konusunda çok kararsızım. Öksürük balsamı ve kürler yapıp kullanıyorum. Biraz beklemeli miyim bebeğim daha kötü olur mu? Bu ilaçları kullanıp memnun kalan var mı?