eloelo ben andız pekmezi varmış hatay yöresine ait ondan getirttim gerçekten işe yaradı gece öksürüğü baya azaldı. Birde nursima markasının kozalak macununu kullandım oda baya iyi. Ve son olarak ılık suya bal ve biraz limon sıkıp içirdim oda iyi geldi. Unutmadan eğer başarabilirsen bir tatlı kaşığı da sirke icir çok faydasını görürsün hem öksürüğe hem varsa da ateşine iyi gelir