Firuzende Oğlum Bugün kuduz aşısı için 1. Dozunu oldu. Gece ateş ve titreme ile uyandı ve hemen akabinde kustu. Yarım saat -1 saat olmadı pedifen verdim ama ateş hala 37,7 lerde geziyor. Fitil versem birşey olur mu ? Başına gelen var mı ?
Bebegimm1 Firuzende bana doktor fitili yüksek ateşde ver demişti 38.5 39 a yakındı o zman kullanmıştım 1 kez onun harici dolven veriyordum sizinki normal yüksek değil ikisinin arasında en az 4 saat olması gerekiyor fitil zaten 12 saat arayla veriliyo çok geçmiş olsun biran önce iyileşir inşallah
Firuzende Bebegimm1 çok teşekkür ederim, normal şartlarda en son çare görürüm ama ateşli ve titreyerek uyanıp kusunca korktum tekrarlayacak diye. Bir türlü de 37,5 altına düşmüyor. İnşallah toparlarız.