betlklcr Oğlum 17 aylık oldu benim tedavi görmem gerektiği için sütten kesmem gerekiyor ama kiyamiyorum çok mu erken siz kaç aylıkken sütten kestiniz yardim edinn 😢😢
melis_t betlklcr bende kemoterapi ve kortizon tedavisi alacağım için 2 aylıkken sütten kesmek zorunda kalmıştım sizinki gayet iyi ben doktora en azından 6. Aya kadar emzireyim diye yalvarmıştım fakat kabul etmedi 6. Aya kadar bekleyemeyiz demişti
betlklcr melis_t simdi gördüm mesajın melis_t mesajını şimdi gördüm çok üzüldüm umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun ♥️