edos123 Bebişim hasta oldu kızlar ateşi bir kalktım 38.5 hemen soydum ılık suyla sildim Calpol verdim 9 aylık siz neler yapıyorsunuz böyle olunca çok üzülüyorum boğazımız kızarmış 🥹
Husnur edos123 bizde aynıyız önce çok panik yapardım ama artık duşa sokuyorum soyunuk yatıyor ve calpol veriyorum soğuk kompleks yapmak çok iyi geliyor ama bebeğim izin vermiyor
beklenenim Suan aynı durumdayım ateşi 38,5 01:00 de ateş düşürücü verdim uyudu şimdi uyandı yine 38,5 şansa bugün doktorda randevumuz varya gözüme uyku girmiyor onu bekliyorum
essnsr beklenenim çok geçmiş olsun inşallah hemen geçer doktordan sonra bilgilendirir misiniz acaba ne dediğini
beklenenim essnsr parol şurup verdi ama öksürük ve ateşi yükselirse acile git çok büyük salgın var dedi