Selam kızlar, oğlum 5 aylık 3 bucuk aylıkken bronşiolit geçirdi havayla atlattık.
Ama bi kaç gündür öksürüğü var ve bogazı dolduğu zamanlarda sırtında hırıltı oluyor ve öksürünce rahatlayınca geçiyor.
Günde 7 kere felan izotik suyla burnunu yıkıyorum.
Sürekli sırtında göğsünde bez var.
Öksürüğü başlayınca prospan verdim biraz bitkisel olduğu için.
Birde dün ve bugün bi kere rahatlasın diye cortear hava verdim.
Balgam masajıda yapıyorum.
Doktor alerjik bi çocuk olduğunu söyledi herşeyine çok fazla dikkat ediyorum, genede tekrarlıyor.
Hastaneye goturmek istemiyorum evde bu hastalığı atlatan ve önerisi olan var mı?