Kızlar kilolu hamile kaldım ama normalde alt karnım yoktu doğumdan sonra oldu doğum yapalı 6 ay olacak ama hala ara ara sezaryen yerim pişik oluyor artık kafayı yemek üzereyim ne kullanabilirim ne iyi gelir ? Korse kullanınca terlediği zaman daha kötü oluyor 🥺 Aynı durumu yaşayan varsa önerilerinizi bekliyorum