ikizkom 33+4te doğan ,, şuan 28 gunluk ikizlerim var. Siz bebekleri kaç saatte bir besliyorsunuz mama ile?
dalar ikizkom doktorum iki saatte bir emzirme üç saatte bir mama demişti ilk zaman öyle yaptık bir aydan sonra acıktıkça devam ettik. 🙂
sanabeyinalacam ikizkom 2 saatte 1 emzir canım yada mama ver en geç 3 saat yoksa sarılık olabilir kan şekeri düşüklüğü olabilir
beril12345 3 aylıklar, 2.5-3 saatte bir besliyorum. Gece de uyanmadıkça vermiyorum. Bazen 5-6 saate kadar uyudukları oluyor. İlk zamanlar 2 saati geçirmiyordum
dalar nazer malesef bir bebeğim sarılık oldu daha hastaneden çıkmadan anne sütü yeterli gelmediği için süt gelir diye doktorlar bekledi ancak o sıra bir bebekte sarılık yükseldi sonra diğer bebekte de oluşmaya başlayınca mama takviyesi verildi doğumdan sonra bir gün fototerapi gördük yani toplamda üç gün yatılımız oldu şimdi açıktıkça veriyoruz saatine göre değilde bir emzirme bir mama olarak yapıyorum göğsüm dolmuyor çünkü ikinci beslemeye 😞
nazer Benim ikiz değil 8gunluk bebeğim saralık 20cıkıo zorla uyandıriom beslıyorum hast yattık yok bebeğin kılosu düşüyor diyip duruyor çok stresliyim sütüm kesilecek dıede korkuyorum 😢