basak1336 cok normal saat başı bile uyanabilir bebegim saat bası emmeyi belki 4-5 aylıkken bırakmıştı araya zaman koymaya basladıgımızda artık ek gıdaya geçecektik neredeyse. Hatta uyutması o kadar zor bir bebekti ki gece 4-5 yastıkla çevreme destek yapıp oturur pozisyonda kucagımda uyuyordum ve aklım cıkıyodu ya hep böyle olursa diye. Ama bebekler büyüseler de her şeye her kosula cok cabuk adapte olabiliyorlar. Memeyi geceleri kesmemiz ve uyurken kesmemiz tam anlamıyla 1 haftayı aldı ve cok da zorlanmadık. Bence memeyle uyumasında sakınca yok hatta belli bir süre sonra siz uyuyosunuz o yanınızda yatarak emiyo uyuyo 😂