Prensesss_annesiii Kizlar kizim 4 aylik tadimlik verebilirmiyim sizler ek gidaya ne zaman basladiniz acaba
Prensesinannesi25 4 ay 16 günlüğüz bazen elma armut kesersem bi dilim eline veriyorum oyalanıyor :) daha hiç başlamadık
Sakiii Bizde 5 gün sonra 4 aylık olucaz. Doktorumuz tadımlara başlayabilirsiniz dedi. Günde 1 tatlı kaşığı 3 gün kuralıyla ☺️
Sakiii Prensesss_annesiii Ev yapımı yoğurtla başlayıp, elma püresi, havuç püresi, kabak püresi gibi şeyler vericem. Sadece 4 şey yasak bal, süt, şeker ve tuz.
Sakiii Normal beslenmesine devam ederken gün içinde 1 kere 1 tatlı kaşığı püre ve ya yoğurt vericem. 3 gün aynı şeyi verdikten sonra başka bişeye geçicem 🙂