Kız 3 4 gündür sol kolunda uyuşma ve ağrı vardı ama göğsüm de sırtım da bir sorun yaşamadım hani dirsegimizi carptigimizda bir ağrı acı hissedersiniz ya öyle dünden beride birseyim yok yemek yedim 2 saat önce falan da böyle boğazım düğüm düğüm gibi oldu sanki aglayamamisimda boğazımda kalmış bu ağrı göğsüme ve sirtimin ortasına doğru vuruyor midemden mi acaba dedim ama midemde bir ağrı sızı yok sadece hani deriz ya şu içerken yada birsey yerken sirtimi yirtti geçti diye her yutkunusum da Bi ağrı paniklemek istemedim ama ister istemez korkuyorum nefes alırım vs birsey yok ama tedirgin oldum eşime de seslenmedim zaten çocuklarda uyuyor korkudan uyuyamadim kalp olabilir mi acaba