Aynen öyle. İnanın hayat şartlarından ötürü bunu söylüyorum. Bir çocuğun hayatı eğitimi beslenmesi giyimi oyuncağı bile o kadar önemli ki. Bir tane çocuğa adam gibi bakmak istiyorum. Sonra bakıcı olayı var kötü bakıcıya denk geldim hayatım karardı bir ara. Kadının saçını başını yolmadığım için hala ara ara ağlayasım geliyor. İşe dönmem gerekiyordu ev almıştık borçlar vardı. Bir sene annemle kaynanam baktılar Allah razı olsun ama hiç istediğim gibi bakamadılar çocuğum hep boy kilo geride kaldı 😔 birçok sağlık sorunumuz oldu. Göbeği 45 gün aktı. Tsh değerleri yanlış çıktı, sünnet, sonra 1 yaşında göz ameliyatı, neler neler. Rabbim bağışladı bana onu. Of düşününce kalbim paramparça oluyor. Allahım çaresiz dertlerden korusun. Bu sene kreşe gidiyor kafamızı antibiyotikten kaldıramadık. Onun kardeş isteğini ya da bu dünyada yalnız olmama olayını anlıyorum ama işte 2.ye ne manen ne de madden ne de ruhen, bedenen hiç hiç uygun değilim kendi adıma…