uykusuzzanneee 20. Ay… Ah 20. Ay… Yemin ederim en zor geçen 4. Ayla kapışır bir aydı bizim de. Şimdilerde de kötü ama o zamanki faciaydı. Artık sussun diye gecenin 4ünde suyla oynattığımı hatırlıyorum. 3 saat falan oturuyorduk. Su, meme, su, dan (ayağında salla diyor işte dandini ninnisiyle), meme.. Yani 40 dk sallayıp tam uyudu dediğim anda oturup yatağa oturması falan. Allahım çok kötüydü. Allah yardımcınız olsun inşallah kısa sürer.