yagmur19 2.5 aylık hamileydim ne yemek ne su hiçbirşeh yiyip içemedim bulantıdan 2 hafta öylece yattım ayağa kalkınca bile başım dönüyordu evde tek başımaydım eşim akşamları geliyordu bu sırada hareketsizlikten ve susuzluktan kabız olmuşum aşağı yukarı 2 haftadır wc ye çıkmamışım ve hiç aklıma gelmedi mide bulantımdan hep ağlıyordum. O gün kendimi iyi hissettim bir markete gidip geleyim dedim eve geldim baktım tuvaletim geldi herşeyden habersiz girdim tuvalete baktım olmuyor yapamıyorum 30 dk bekle olmadı 1 saat 2 saat derken doktoru aradım ambulans çağır dedi ama ben ölüyorum evdede tekim eşim şehir dışına gitti gelecek akşam ambulansı çağırmadım komşuma söyledim gitti lavman aldı 2 paket verdi kapıdan ben yaptım onu afedersin 2 saat sonra ancak wc ye çıktım düşün 2 paket baya fazla yani ayrıca yırtığım meydana geldi ve aşırı kanamam oldu. Bu benim travmamdı. Kendim yapmıştım korkulacak birşey yok sadece bu kıvama gelmeden hemen yap şifa bul. Çok basit birşey.