ecemmmay benim hiç kesilmedi hatta zaten zor bıraktı oğlum şimdi iki yaşında iki yaşına iki hafta felan kala kestim sütten ben azalma yaşamadım açıkçası ama tabi herkesin bünyesi farklı olabilir bende baştan biberon ve mama desteği yapmadığım için çok pişman olmuştum çünkü sonradan ne mama kabul etti ne biberon