aslanbebis Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık oldu, geçen ay ilk defa adet oldum hemde az değil öyle gayet bir hafta sürdü . Bu ay olmadım üstünden de bi hafta geçti . Normal mi bu acaba
Teletabianteni aslanbebis bunu araştırıyordum ben de. Bir defa oldum üzerinden bir buçuk ay geçti olmadım hala merak içindeyim bebeğim 3 aylık
Elfgrn aslanbebis Çok normal doğumdan sonra ilk 1 yıl adet olmamak veya adet düzensizliği olması normal karşılanıyor. Aktif emzirme varsa bu durum 2 yıla kadar uzayabiliyor. Ben ilk adetimi 18 ayda oldum sonra 20 de oldum yani 2 kere olmuş oldu şimdi 3 ay oldu hala olmadım. Önceden de düzensizdi bir umut düzelir dedim düzelmedi. Sizlerin çok normal yani suanda düzensiz olması
aslanbebis Elfgrn teşekkür ederim açıklamanız içinn, sanırım düzenli emzirdiğim için bir süre böyle gidicek