emerken ağlama durumları bizde de o zamanlar da ortaya çıkmıştı ve genel olarak bebeklerin çoğunda olan bir sey bazen sakinlesmesini bekliyorum bazen pış pış sesi açıyorum rahatlıyor bazen emerken ağlıyosa kolumla hafif başını sallıyorum bedeniyle beraber susuyor emiyor uyku düzenleri ilk üç ay neredeyse olmuyor ama hep huzursuz ve ağlıyosa bi sıkıntısı vardır o da yüksek ihtimalle gazdır ya da midede gazı vardır onları çıkartmadan rahat edemezler maalesef allah yardım etsin gerçekten bi an o zamanlarım geldi aklıma