Balteknem _adrrdnz00 Bursa da yaşadım çok kötüydü ıstanbuldada yaşadım küçükken sımdı burda yaşıyorum kımseye gostermesın Allah yaşatmasın depremı kendın degılde çocuklarım gelıyor aklına
_adrrdnz00 Balteknem Aynen önce çocuğumuz geliyor aklımza düşünüyor insan bazen acaba deprem olsa ilk oğlumu alıp kaçar mıyım yoksa üstüne mi kapanırım çocuğumun korumak için..
Balteknem Elfgrn teheccud namazı var buaksam kılabılırsenız kılın allahım yorumlamak dahi ıstemıyorum ama dıkkatlı olun
Balteknem kirazz55 vurması uzun sürmedi sallaması sürdü bıraktı ama geçen seferkı gıbı degıldı lamba dahı kıpırdamadı