ebrutunc İyi akşamlar arkadaşlar , bebeğim şubatta 3 aylık olacak ve ben işbaşı yapacağım aktif olarak emziriyorum bir yandan da süt sağıp buzlukta biriktiriyorum işe başlayınca biberon kullanacağım , nasıl alıştırabilirim asla kabul etmiyor😔😔😔😔😔
ebrumiragok benim bebeğim de 3.5 aylık biberon tutmuyor philips’in yavaş akışlıdan sipariş verdim trendyol yorumlarda herkes tüm bebekler tutuyor yazmış yarın deneyeceğim
zgttn Merhabalar bende iki hafta sonra çalışmaya başlayacağım. O zamana benim bebeğim 3 buçuk aylık olacak inşallah ve biberonla beslenecek ben işteyken ama asla kabul etmiyor ağzına almıyor avent ve wee baby denedim döndürüyor ağzında almıyor çıkarmaya çalışıyor siz bir çözüm bulabildiniz mi acaba
herseyguzelolacak24 Kızlar birinin önerisi ile başka marka biberon aldım benim bebekte aynı durumdaydı MAM Diye bir marka anne memesğne yakın ve ucu yassı bir biberon Türkiye’de satışı yok. Yurt dışından getirtildi. Ben artık ek gıdaya geçeceğim için hiç açmadım mama vermek istemedim. Belki bebekleriniz onu tutar almak istersiniz gardrop hesabımdan yazın kevser0024
ebrumiragok arasbek evet bir kaç gün geri itti ama daha sonra alıştı şimdi hemen tutuyor kavraması güzel meme ucu gibi tavsiye ederim
ebrutunc Merhaba üzerinden zaman geçmiş ama güncellemek istedim bebeğim işe başlamama bir gün kala biberon tuttu 😀 Böyle de aksiyonlu bir bebe 😀 bizimki NUK markasının damaklı biberonunu kullanıyor
baharkizim ebrutunc Merhabalar, avent deneyip tutmadığını yazmıştınız nuktan önce başka markalar denemişmiydiniz bende alıştırma sürecindeyim de damaklı yok sadece damaklıya ilk geçişte mi hemen tuttu onu merak ettim