Kızlar bebeğim bronşit oldu , 6 aylık olduk bugün ve henüz tadımlara başlamamıştık. Anne sütüyle beslenmesi çok iyi olduğu için doktor acele etme dedi.her neyse antibiyotik şurubu içerken çocuk tiksindi şimdi ağzını hiç bir şeye açmıyor . Acaba ek gıda reddi yaşar mıyım? Yoksa bir süre sonra unutur mu :( normalde sofrada çok istekliydi her şeyi yemek istiyordu? Hem hastalığına üzülüyorum hem bi de şimdi ilerleyen sürecimizi etkileyecek diye üzülüyorum? Ek gıda reddi olur mu?