4 gün oldu doğum yapalı, ilk bebeğim. O kadar değişik bir hismiş ki bu. Saatlerce yüzüne bakıp gülümsüyorum, kılına zarar gelirse diye aklım çıkıyor. Bakın sadece 4 gün 🫠 Bugün kan tahlilleri vardı, kan alınırken o ağladı ben ağladım o ağladı ben ağladım. Ah annemi şimdi şimdi daha iyi anlamaya başladım. Allah isteyen herkese nasip etsin. Sadece paylaşmak istedim 🙏🩷