Cmrnil65 karadut özü içirin ağız içindeki yaralara iyi geliyor hem vücuda bağışıklık kazandırıyor bizimki hafif atlattı doktor kızarıklıklarına krem vs vermedi iltihap kapar leke kalır sonra diye sadece akşam yatarken zaditen şurup verdi kaşıntıyı engellemesi için