asl467_ açıkçası bende çocuğumu tek bakiyorum ekran verdim vermedim değil ama birebirde öğretmen gibi ilgilendim şuan tam 3 yaşında herseyi konuşuyor az da olsa etrafımızda kimse yok arkadaşı yok gurbetteyim 1-2 harfi yutmasi var en güzeli siz bir doktora götürüp danışmanız kreş iyi diyorlar ama arkadaşımın yigeni şakır şakır konuşurken krestekilere göre şuan onlar gibi konuşmaya başlamış gerilediğini söylemişti çünkü herkes aynı şekilde ilerlemiyor