ogretmenannee_ kaderecrin Oyun havasına bayılıyor halbuki hamileliğimde çok Mozart vs dinledim çekirdek çitleyip yürüyüş yaparak ama 😁
ILYAmm kaderecrin 3 yaş kızım neredeyse her ay yeni bi şarkıya takılıp kalıyor her ay favori şarkımız değişiyor liste yapsam uzunca bi yazı olur. Bu ay ki şarkımız a.p.t şarkısı dans eşliğinde 😅 yani neredeyse tüm şarkılar bizim 😃
mayismom Hamileliğimde her gün ozbi-dünyam dinlerdim 💝 4 aylıkken işe başladım, işten gelince hemen bu şarkıyı açar sarılır dans eder öperdim onu 🥹 şimdi 9 aylık olacak, durduk yere açınca kahkahalar atıyor, her gün dinleyip öpüşerek dans ediyoruz ♥️
bilaltaha Sen benim başıma gelen en güzel şey Biz senle Benim annem güzel annem ( bunla uyuyor surekli):) lohusayken arebeskte dinliyordum allah afetsin :/
kuby_ kaderecrin yaklaşık üç aylık kızıma söylediklerim atem tutem men seni bebeğin beşiği çamdan mağusa limanı (favorisi) çanakkale türküsü dandini dandini dastana uyurken bunları çevirip çevirip söylüyorum 🤪 severek dinlediklerimiz gezegenler kırmızı balık
ikimelekannesi_ kaderecrin. Nınnımız var kızımla benim annem güzel annem beni al kollarına söyleriz o onunla şarkımız diye geçer. Oğlum henüz anlamasa da onun için sürekli bir küçücük aslancık varmış ormanda koşar oynarmış söylüyorum 🫣☺️☺️
lilybabyy kaderecrin kızımın adı Âlâ Taçlı 🩷👼🏻 10 ocakta kavuştuk 🙏🏻🧿 hamileyken de hep açıp dinletirdim şimdi beraber dinliyoruz Taçlı kızım ah yıldızım şarkımız 🌟