Yagmur0606 Kızlar bir aydır bacagım agrıyor diyor kızım 31 aylık orayı gosterıyo uu dıyor evet bı ıkı aydır rahatszdı hastaydı bıde evde durmak ıstemıyor cok yurumek dısarı cıkmak ıstıyo ıkı gune bır bacagım agrıyor dıyıp duruyo neyapabilirim ?
dilaymamy Yagmur0606 ben bugün aynı sebepten gittim doktora muayne etti sorular sordu işte grip olduysa ondan sonra da ağrırmış geçici agrilarmis 5 yaşından küçük çocuklarda olabiliyormuş ama siz yine de gidin tabiki kan falan alınır.
Tugce3493 Yagmur0606 3 yaşında oglum bızde de var bacaklarına masaj yaptırıyo goturduk bir şey cıkmadı. Doktorun dedıgı sey ise boy uzarken olabılır boyle agrılar devam ederse yada sıklasırsa yıne getir dedı. Sızde bır gosterın
ByAslan Yagmur0606 oğlum 29 aylık 1 aydır ayağım ağrıyor diyordu geçen hafta götürdüm röntgen çekildi sonuçta bşy çıkmadı çok hoplayıp zıplıyorsa ağrır ve ya büyüdüğü içinde ağrır dedi doktor umarım sizde de bir sorun çıkmaz
merkursavascisi_06 Yagmur0606 büyüme ağrısı olabilir mi? 5 yaşındayken kuzenmin kızında olmuştu aşırı ağrıyodu falan çocuk birkaç ayda serpilmişti
hepoyleolurzaten___ ben bu ay yazma olayını anlayamadım yaş yazmak çok mu zor acaba 31 aylık ne yani 2,5 yaşında işte çocuğunuza geçmiş olsun doktora da diyor musunuz 31 aylık diye son zamanlarda birde bu viral oldu çocuğum şu aylık bu aylık
Yagmur0606 hepoyleolurzaten___ doktor kendisi diyor verdiği reçetede bile ay olarak yazıyor 31 aylık diye benlik bi sıkıntı yok 2.5 yaş yada 31 ay demenin sorun o değil sataşacak başka yer bulun
Torpiktospa hepoyleolurzaten___ Anlayamadıysanız anne değilsiniz demek ki. Mesela 27aylık bir bebek ile 33aylık bir bebeğin gelişimsel olarak çok fark vardır :)
yirmiikikasim23 hepoyleolurzaten___ ablacim takildigin durum bu mu ya? 36 aya kadar oyle tabir ediliyor sonra yasi soyleniyor. Sen yasini soyle
Yagmur0606 dilaymamy evet rendavu aldım belki röntgen çekilir teşekkürederim insan gibi cevap verdiğiniz için
hepoyleolurzaten___ Torpiktospa he çocuğumun ayını yazmadığım için anne değilim ne salak insanlarsınız ya ay ay gelişimi farklı olduğunu anneler bilir salakça yargılayanlar değil
Yagmur0606 ByAslan inşallah teşekkürederim bi anne olarak insan olarak cevap verdiğiniz için evet yürür baya ama sıklaşınca sormak istedim acil yok bişey diyip gönderince danışmak istedim
ByAslan Yagmur0606 bize jel verdi ağrıyınca sürün diye 1 kere kullandım 10 günde şuan ona bile gerek kalmadı
Yagmur0606 merkursavascisi_06 belkide olabilir haklısınız doktor nediyecek gittiğimizde bakalım teşekkürederim
Esilaminel Yagmur0606 bizde üç yaşındayız sürekli bacağım karnım belim ağrıyor diyor çok götürdüm Dr ama birşey yok daha geçen hafta bile gittim röntgen ile baktılar birşey yok ama yinede gidin isterseniz içiniz de rahat etmiş olur
merkursavascisi_06 Yagmur0606 çok yürüdüğü yorulduğu günlerde olması gerekenin yarısı kadar calpol veriyorum ben ağrısı varsa uyku uyuyamıyo çünkü çok uyanıyo🫠