Arkadaşlar bebeğim 42 günlük 3 saatte bir besliyorum gerçi 3 saat olmadan 2 2 buçuk saatte kendi uyanıyor ama bazen 3 saat uyanmadığıda oluyor bu gibi durumlarda bebeğimi uyandırmalı mıyım yoksa bırakıp kendi uyanmasını mı beklemeliyim bazı doktorlar kendi uyansın diyor bazıları da 4 saatti geçmesin diyor fikirlerinize ihtiyacım var