En belirgin ateş , öksürük… 3 gün sonunda 39 üstüne çıktı calpol etki etmeyince hastaneye gectik ve serum ile prodnol yapıldı. Buhar verildi corteir ile… ateş hala 38.3 lerdeydi adrenalinli soğuk buhar, soğuk uygulama yaparak 37.7 ile hastaneden ciktik. Sonra şükür ateş olmadı ama öksürük devam en son antibiyotik başladık eh işte derken en son bugün göze vurdu sağ göz kapağı şişti kızardı. ılık su ile pamuk uygulama, ve fusix krem surdum indirdi. Ama net 2 hafta salladı bizi. İştah hala gidik kilo verdik.