H12345 Eşim nöbetçi eczaneden 500küsüre almış yıllar sonra ilk kez alıyorum İnternette fiyatı 270lerde de kafama takıldı
esraalic H12345 bizde 410 liraya almıştık galiba ama baya oldu yani birde baya güzel bir damla keşke ilk başta alsaydim demiştim
MayaliHamur Ebebek sitesinde 250 tl eczaneler her zaman daha pahalıya satıyor malesef.. helede nöbetçiyse.. ama çok iyi bir gaz damlası.. Hepsiburadada ebebek sitesinden alırsanız kargoda ödememiş olursunuz 🙃
H12345 MayaliHamur avm de baktım ama göremedim e bebekte cıvılda falan ama doğru canım nöbetcıya arttırır fiyatı En son 5yıl önce kullanmıştım unutmuşum yaşım saat oldu verelı ne zaman etki ediyor acaba
Melaece Bizde eczaneden 490₺’ye aldık en son bence internete çok güvenmeyin çöplerden topladıkları ambalajlara başka şeyler koyup satabiliyorlar
MayaliHamur H12345 internete özel satıyor mağaza satışı yok malesef.. ama her alt değişmede masaj yapmanızı ve her emzirmede gazını mutlaka çıkarın bağırsaklara indimi acı verici oluyor.. birde siz kimyon tohumu ve rezene kaynatıp için işe yarıyor
ipekg54 Eczaneden 490 tl ye alıyorum ama çok iyi bi gaz damlası uykuları düzene girdi kızımın maşallah
ipekg54 znur_1 gece uyutmadan önce 15 damla veriyorum mamadan sonra çok rahat uyuyo kakasını çok rahat yapıyo ve gaz sancılarımızı ciddi anlamda azalttı doktor tavsiyesiyle başladık 1. Ayda
znur_1 ipekg54 benim bebeğim 1 ay 22 günlük bizde başladık egzersiz felan ne yapıyorsunuz bebişe acaba bilmiyorum araştırdım bulamadim
ipekg54 znur_1 bacaklarını karnına doğru itme bacakları bisiklet sürer gibi hareket ettirme ve kucağa alıp bacakrını karnına itip squat yapıyorum çok etkili doktorumuz bunları yaptırıyo
rana0234 Bebeğime yaramadı evde boş boş duruyor,kullanan varsa vereyim faydalansın,yanlış anlaşılmasın herhangi bir ücret istemiyorum.