Kızlar merhabalar. Annem, kayınvalidem, teyzelerim, yengelerim.. Kiminle konuşsam çocukları 1 buçuk yaşına gelmeden bezi bırakmış. Ben 1 yaşında tamamen bırakmışım mesela.
Şimdiki çocuklara hayret ediyorlar. 2-3 yaşında nasıl hala bez takıyorlar diyorlar.
Benim kızım da 1 yaşında, çoğu sabah kuru uyanıyor. Çiş yapınca bezini çekiştiriyor vs hemen alışır diyorlar o yüzden.
Merak ediyorum en erken ne zaman nasıl bıraktırdınız bezi?