mahra aynı benim düşüncelerim. Ben de ilk başlar mama verdim sonra çocuk 1,5 Aylık oldu emiyor mama yapıyorum içmiyor sonra sonra karnı doyduğunu anlayınca içmedi mamayı bıraktık. Şimdi 7,5 Aylık hala emiyor 🤗 ama çok takip ettim çişini kilosunu kakasını çok zordu sağıyordum bakıyordum yeter ki emsin diye. Ama ben hep kendime güvendim biliyorum sütüm var yetiyor diye diye geçti günler çok şükür