Kızlar bebeğim 3 aylık oldu çok güzel yiyordu mamasını ama iki gündür mama reddi mi yapıyor nedir anlamadım mama yerken bi kasılmalar istememeler istemeyerek yerken boğazında kalmalar neden böyle oluyor anlamadım 2 gündür başlıktan diye düşündüm farklı başlık denedim yok olmadı nedir bu nasıl düzelcek sadece mama ile besleniyor bu arada