Feyzosumunannesi lemangvnk iğneden 2 saat sonra emzirebilirsiniz ,bende diş tedavisi görmüştüm emzirirken.
lemangvnk Feyzosumunannesi sağım yapıp sütü atmam gerekiyor mu peki yoksa direk emzirebiliyor muyum acaba o konuda bilginiz var mı ?
herseyguzelolacak24 Feyzosumunannesi nasıl bir tedavi bende görmek istiyorum ama emziremem diye bekletiyorum mahvoldu ağzım
sukrankaan lemangvnk doktorum bana gerek yok beklemeden emzirebilirsin demişti ama benim içim rahat etmedi sağıp attım
lemangvnk Teşekkürler kızlar sağım yapıp attım 8-9 saat sonra emzirdim iki türlüde oluyor anladığım kadarıyla
lemangvnk herseyguzelolacak24 uyuşturmak için iğne yapıldı dişim çekildi bence bekletmenize gerek yok