1100210182 şöyle ki günlük bi rutinimiz yok saat olarak ama mesela bu günümüzü anlatayım ki hergün birbirini tutmuyor. Bugün 7 de uyandı emzirdim tekrar yattı normalde uyur ama babası işe giderken gürültüsünü duyduğu için uyumadı. 7 buçukta 120 cc mama yaptım (2 aydan beri meme reddi var sütüm iyice azaldı artık doymuyor benimle) sonra tekrar yattık sabah 11 de takrar 150 cc mama içti. Sonra çorba yaptım 2 buçukta onu yedi. 5 gibi tekrar 150 cc mama içti. 3 mama oldu. 7 de yoğurt yedirdim. 8 buçuk gibi tekrar mama ya da muhallebi yapıcam. Sonra yatarken tekrar mama. Mama bazen gündr 4 kez oluyor. Bazen 5. Ama ne kadar ek gıda da versem mamayı içmeden durmuyor benim bebiş. Bide çok şişman değil (bana göre) onyüzden bana fazla gelmiyo açıkçası. Ama çorbasını genelde günlük taze yapıyorum. Bazen fazla yapmış oluyorum ertesingün de veriyorum. Yoğurdunu kendim mayalıyorum. Bide aptamilin kaşık mamasını almıştım ama çok da verme taraftarı değilim merak edip almıştım arada yapıyorum muhallebi yerine. Muhallebisinide irmik meyve ve pekmezle yapıyorum 😊