38+2 de planlı sezaryen doğum yaptım. Bebeğim ağladı herşey yolunda gibiydi sonrasında özel hastaneye sevk ettiler ağlarken su yuttuğunu solunum sıkıntısı olduğu söylediler. Bugün 5 gün. Her gün gidiyorum sabah akşam emziriyorum süt götürüyorum herhangi bir cihaza bağlı değil , emiyor gazını çıkarıyorum. Sarılığı vardı ışık tedavisi de verdiler doktor açıklama olarak kan kültür tahlilinin sonucu bekliyoruz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Kaç günde çıktı bebeğiniz