Ezgisln Kızlar 8 ay oldu doğum yapalı sezeryan oldum . Lazere başlamaya düşünüyorum aranızda tecrübesi olan varmı o kesi yeri acıyor mu
3kedili2bebekli Ezgisln yok hayır hiç acımıyor yani özellikle acımıyor diyeyim her yer kadar açıyor 6. Ayda başladım bende