helinmihra kelebegiminannesiyim ilk 3 ayi çekemedim devamını getirmeye çalışıyorum, 19 unda 7 aylık oldu çekimini anca bugün yaptım:)
utkummm helinmihra 1 bebek beziyle 2 kirmizi havuz toplariyla 3 yumurta 4 yapay gul yapraklari 5 tahta oyunuyla 6 cici bebeyle 7 minik keklerle 8 bonibonla 9 bloklarla 10 yaprakla 11 marshmallow yaptim 12 yide minik biscolatalarla yazicam
helinmihra utkummm hepsi çok güzel konseptler ilk 3 ayi uygulama üzerinden yapmaya çalıştım bende yanına aylarını yazarak:))
bcemmm Ben beyaz zıbın beyaz çarşaf ve mevsim meyvesiyle yapıyorum 7 aylık yaptık en son portakalı biri yarım biri tüm olarak dizdim . 8 i de kumkuat la yapmayı düşünüyorum
helinmihra bcemmm o da güzel olabilir 6 ve 7. Ayı kıyafetlerini güzelce giydirerek helyum balonu aldım 6 ve 7 sayılarını o şekilde yaptım:)
bcemmm Mandalin havuç elma portakal kivi vs çok kolay yapılıyor . 12 ayda hepsini birleştirip kanvas yaptırmayı düşünüyorum 🥰
utkummm helinmihra cok teşekkürler buyunce zor oldu ama esimle oyalayip cekiyoruz bi sekilde son artik 12 yide yapalim kurtulalim😅😅