escenko mutlaka gerekiyor cok haklısınız ama bazı seyler mecburi ise ona da yapacak bir sey kalmıyor maalesef.. ben yasamadım bebeğimle 8. Gün kavustuk, beni emmemişti o süre içinde düşünün. Emzirme eğitimi aldım o sayede hallettik, eğitimi denediniz mi