hilalinde1 Arkadaşlar merhaba bebeğim kıt kıt tırnağını ısırıyor acaba bilinçli mi neden oluyor bu ua
gulirmak hilalinde1 uzadıkça kesin oğlumda o şekilde yapıyordu biraz bile uzandığında kesiyordum sonrasında unuttu
aselkussum hilalinde1 gectimi bu durum ya benim kızımda bı yaşına girince başladı eli sürekli ağzında tırnağı kısa bile olsa yemeye calsyo