ozipek igoru hiç bilmiyorum. İzipizi’ye de bakabilirsiniz.Bebeğime değil ama kendim izipizi ekran gözlüğü kullanıyorum. Çok çok hafif ve çerçevesi kolay kolay kırılmayacak gibi bayağı konforlu. Soleda da güzel kılıfı mendili askısıyla birlikte geldi bebeğim de takarken rahatsız olmuyor birkaç aydır kullanıyor memnun kaldık.