5 aylık oğlumun doğum kilosu 2195 Gr, 41 cm de boyu vardı 😂 şuan 6500 ve boyu da 61 cm. Babası 184 ben 150 😂 çocuk bu illa ki uzayacak. Doktor bize de boy konusunda sınırda bir erkek bebek için ama 2 yaşına kadar yaşıtlarını yakalar dedi. Prematüre bebekler çabuk büyüyor evet ama onların savaşları da büyük. Hangi birini yapacak o minicik bedenleri? Kilo mu alsınlar, beceri mı geliştirsinler yoksa uzasınlar mı? ☺️ Siz içinizi rahat tütün bence.