gzplt ben alındığı için molfix kullandım. Kullandığım günden itibaren çocugumun alt kısmi pişti, kabarmaya başladı hatta. Tekrar her zamanki kullandığım beze döndüm. Molfixte genel olarak bir pisik yapma durumu var sanırım. İnstada görüyorum yorumlarını. Zeytinyağı sürunce sakinliyor tabi bir de ıslak mendil kullanımız fazlaysa o da pişirir. Ben pişik kremi olarak Oksizinc kullanıyorum doğdugundan beri bir sonraki bez değişimine kadar iyileştiriyordu tavsiye ederim.