Normalde molfix kullanıyosan ondan olmamıştır değiştirme hiç şimdi tam pişikken daha kötü olabilir. Pişik olursa ıslak mendil kullanmıyorum yıkıyorum eğer yıkayamicak durumdaysam da ıslak mendili yıkıyorum öyle siliyorum bi etkisi var mı bilmem ama fjdjdjd hemen bağlamıyorjm bi 5 dk havalandırıyorum sonra sudocrem sürüyorum eğer çok pişikse de hamazing sürüyorum