1.5 yıl oldu doğum yapalı hapı da doğum yapınca yaklaşık 1 veya 2 ay sonra içmeye başladım hâlâ kullanıyorum düzenli bi şekilde ama hiç adet olmadım 40ım çıkınca bi iki kere oldum oda adet sayılmaz 1.5 gün falan sürddü bir daha yok bu normal mi lekelenme falan oluyordu arada ama oda yok