Kızlar bi kaç aydır enfeksiyon sıkıntım var doktora gittim 3 kere hep antibiyotik ve fitil verdiler ama işe yaramadı sipralden dolayıdır diyorlar ve kasıklarım ağrıyor artık hala kanamam oluyor ara ara bugün de regl bitmiş olmasına rağmen yine kanamam oldu. Sizce acile gitsem çıkarırlar mı artık bitsin istiyorum şu ağrı ve kanama. Tekrar ilaç verirler mi bilmiyorum ama çok sıkıldım bu durumu yaşayan var mı?