Her bebek kendine özeldir. Burda kıyaslama yapacağınız bebeğin hangi şartlar altında o kiloya ulaştığını bilemezsiniz. Mama içen çocuk daha hızlı kilo alıyor tabi bunda iştahlı olması da çok önemli faktör. Ek gıdaya 4,5 aylık başlayanlarda var o süreçte kilo alanıda verenide çok. Siz evladınızın sağlıklı olduğunu biliyorsanız doyduğunu anlayabiliyorsanız takmayın.